recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Emotiva UMC-1 + 40% rabatbevis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Emotiva UMC-1 + 40% rabatbevis

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Emotiva UMC-1 + 40% rabatbevis
    Sendt: 12-September-2017 kl. 10:34
Har en UMC-1 fra 2011 fra Amerikanske Emotiva til at ligge. Købt men aldrig taget i brug.

Der er tilknyttet et opgraderingskort, som giver 40% på næste opgradering af processorer gennem deres online side - en gestus, som man efter min overbevisning ikke længere giver til kunder af deres processorer.

Jeg har skriftlig bekræftigelse på den gælder MC-700, XMC-1 eller RMC-1 (RMC-1 kommer til at koste 50k - http://www.av-connection.dk/?PNo=EM-RMC1-B ). Værdien af beviset er derfor op til 20.000 for "den rette køber". 

Hvad kan det være værd? - som det er nu samler det støv og jeg vil gerne det kunne glæde andre.
Til top
Tiger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-November-2010
Sted: 3083
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 14:32
Jeg kunne godt bruge sådan en pre/pro - hvad siger du til 1000 kr?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu