recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med volumenkontrol på Logitech Harmony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med volumenkontrol på Logitech Harmony

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med volumenkontrol på Logitech Harmony
    Sendt: 12-September-2017 kl. 13:54
Hej alle.

Jeg bruger Logitech Harmony Ultimate til at styre TV-volumen via Sonos Connect Amp.

Jeg har de sidste ugers tid oplevet, at tryk på volumen op/ned kun ændrer volumen minimalt . altså alt for små steps.

Når jeg i Sonos appen ser på volumen-slideren mens jeg trykker på Harmony volumen-knappen op/ned, så flytter slideren sig tre steps pr. tryk på volumen - det er alt for lidt og betyder man skal trykke 20-25 gange før man får en markant ændring i volumen.

Problemet bliver ikke bedre af at line-in-signalet fra fjernsynet ind i Sonos Connect Amp er ret lavt, så volumen i Sonos skal ændres en del før der sker en betydelig ændring i volumen.

Jeg har ikke haft problemet før - da kunne man med få tryk på volumen-knappen ændre volumen betydeligt.

Logitech support bad mig om at nedgradere firmwaren på remote/hub, men under den process får jeg at vide, at min remote ikke er supporteret i forhold til nedgradering - så det er ikke umiddelbart en løsning.

Det betyder i praksis, at jeg nu bruger Sonos app til at justere volumen, hvilket virkelig er træls.

Er der andre der oplever det og/eller har løsningsforslag?


Redigeret af acidman - 12-September-2017 kl. 13:55
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu