recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DX750 hdmi passthough
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DX750 hdmi passthough

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic DX750 hdmi passthough
    Sendt: 15-September-2017 kl. 17:37
Hej Allesammen

Har endelig fået investeret i en Chromecast Ultra, så jeg kan se 4K sport på viaplay.

Da min forstærker ikke understøtter HDCP 2.2 er jeg jo nødt til, at sætte den direkte i Fjernsynet.

Den viser også fint billede, men kan simplethen ikke få den til, at sende lyden via ARC til forstærkeren. Kan det overhovedet lade sig gøre, eller er det bare mig der er en knallert og har overset et eller andet i menuen

Håber der er en eller anden derude der har oplevet det samme som jeg

På forhånd tak for hjælpen

Mvh

henrik
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 18:00
Du skal både indstille dit TV og din AVR til ARC.
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 21:03
Det virker jo når jeg bare ser tv. Men altså ikke fra en anden hdmi kilde
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu