recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydkvalitet: Apple TV 4K HDR vs Bluray?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lydkvalitet: Apple TV 4K HDR vs Bluray?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Hvis dine planer er at købe film via iTunes så er det det eneste rigtige. Apple har (i mine øjne), nogle fine priser.
Men som jeg forstår det vil dine film kun kunne tilgås i iTunes så.

Mens nas som der nævnes kun er interessant hvis du har rippet dine skiver og har dem og ligge her.
Det har jeg og ærgrer mig over at iTunes køb og egne rips ikke kan tilgås i samme app. Har ellers ventet længe på 4k køb

Hej , hvad er det med at ens egne BD-film kan tilgås?
Jeg skal selv have et Apple tv4K (og ny Receiver) , men jeg har ca 500Blu-ray fordelt på 4 stk Nas , i alt 16TB...Det var et KÆMPE arbejdeConfused , jeg bruger Plex via ATV4...

MVH


Må jeg spørge hvorfor du ikke bruger Appen Infuse på Apple Tv til afspilning af blueray rips fra Nas ? Så vil du bla. spare Plex server samt få fuld ukomprimeret HD lyd .
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2017 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Hvis dine planer er at købe film via iTunes så er det det eneste rigtige. Apple har (i mine øjne), nogle fine priser.
Men som jeg forstår det vil dine film kun kunne tilgås i iTunes så.

Mens nas som der nævnes kun er interessant hvis du har rippet dine skiver og har dem og ligge her.
Det har jeg og ærgrer mig over at iTunes køb og egne rips ikke kan tilgås i samme app. Har ellers ventet længe på 4k køb

Hej , hvad er det med at ens egne BD-film kan tilgås?
Jeg skal selv have et Apple tv4K (og ny Receiver) , men jeg har ca 500Blu-ray fordelt på 4 stk Nas , i alt 16TB...Det var et KÆMPE arbejdeConfused , jeg bruger Plex via ATV4...

MVH


Må jeg spørge hvorfor du ikke bruger Appen Infuse på Apple Tv til afspilning af blueray rips fra Nas ? Så vil du bla. spare Plex server samt få fuld ukomprimeret HD lyd .
Hej , tjaa , jeg er "ny" på det område. Prøvede først VLC , og nu Plex , som er ret godt synes jeg.
Men , kan da være jeg skal prøve Infuse
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu