recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Watch Series 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Watch Series 3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Watch Series 3
    Sendt: 19-September-2017 kl. 14:09
Hej,
 
Hvis jeg ikke har i sinde at købe et Apple Watch Series 3 med eSIM, men bare vil have den udgave, hvor jeg stadig skal have en iPhone i nærheden, hvor meget forskel er der så i realiteten mellem Series 2 og 3?
 
Det er sgu lidt en jungle synes jeg, og man kan sikkert spare lidt kr./øre hvis man kan "nøjes" med et Series 2 ur?
 
Noget andet er så, at Series 2 vist nok udgår? Men det kan vel købes brugt eller på et restlager lidt endnu? For selvom det udgår ved Apple så understøttes det vel stadig?
 
Hvad havde I andre gjort? SmileSmile
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andefeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 14:18
Forskel på Series 2 og Series 3:

- Indbygget højdemåler
- Lidt hurtigere processor (nok marginalt, man vil mærke det)
- Siri snakker tilbage (men om det også kommer/fungerer på dansk, det må vi se fra på fredag - jeg tvivler på det (se bare ATV4)).

Ellers er der ingen forskelle på de to serier (nok også derfor at Series 2 udgår, mens Series 1 overlever).
Anders
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2017 kl. 14:57
Så Series 1 beholdes for at have en "skrabet" billig version, også Series 3 som den bedste version?
Men hvis jeg nu køber et Series 2 ur brugt til en god pris, så understøttes det vel stadig?
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 07:55
K mand K
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2017 kl. 16:52
Nogle flere holdninger til hvad I havde købt? Et Series 2 eller 3 (uden eSIM)?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu