recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Amazon Echo  og Chromecast Ultra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Amazon Echo og Chromecast Ultra

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Amazon Echo og Chromecast Ultra
    Sendt: 20-September-2017 kl. 21:06
Amazon Echo, købt i 2016 i USA. Med amerikansk stik, så der skal en konverter til.
Fungerer som den skal og er som ny. Det eneste grund hvorfor jeg sælger den er fordi
jeg har fået en Amazon Echo Show. Pris: 750kr

Chromecast Ultra, købt i december 2016 - som ny, sælges for 450kr

Befinder sig i Fredericia og kan afhentes eller sendes (prisen er ikke inkl. porto). 


Redigeret af IrmaN - 21-September-2017 kl. 19:12
Til top
LawDog Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Juli-2017
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LawDog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 16:47
Hejsa, jeg vil godt gi de 750kr pp for din Amazon Echo. Skal bare lige være sikker på at det er den med egen højtaler og ikke den lille (Dot)

Vh 
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2017 kl. 19:11
Echo er nu solgt

chrome cast ultra stadig til salg


Redigeret af IrmaN - 21-September-2017 kl. 19:12
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu