recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af on-ear høre telefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af on-ear høre telefoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Quadcore Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Marts-2013
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quadcore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af on-ear høre telefoner
    Sendt: 21-September-2017 kl. 20:38
Hej Recodere,

Jeg er på jagt efter nogle gode on-ear høretelefoner som er støjreducerende. Jeg går ikke op i om de er med ledning eller ej.

Jeg har læst flere anmeldelser og har kigget på alt fra Jabra Vega til Bose NC25. Jeg kan godt lide Jabra pga prisen men jeg vil gerne være sikker på at få nogle gode høretelefoner. Jeg har læst lidt om på Amazon at der er nogle der oplever at deres Bose NC25 går let i stykker og det afholder mig lidt da de trods alt ligger i den høje ende prismæssigt.

Jeg håber på at kunne finde nogle høretelefoer til omkring 1500 - maks 2000. Men hvis jeg kan "klare" mig med nogle høre telefoner til under 1000 kr fx Jabra Vega så snupper jeg dem. 

Min musiksmag er blandet, jeg rejser en gang i mellem med tog, så de må gerne være nemme at have med.

På forhånd tak.
Mvh
Quadcore
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 00:54
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 07:00
Jeg har et sæt b&w p7 til salg. Der er ingen aktiv støjdæmpning, men til gengæld er de virkelig musikalske.
De er meget rejsevenlige da de er nemme at pakke sammen. Har aldrig savnet aktiv støjdæmpning heller.
Til top
Quadcore Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Marts-2013
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quadcore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 11:10
Den kigger jeg på - tak :)
Mvh
Quadcore
Til top
Quadcore Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Marts-2013
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quadcore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 11:11
Jeg er på jagt efter nogle helt nye (da virksomheden betaler dem) men de kunne også være et godt bud - tak :)

Redigeret af Quadcore - 25-September-2017 kl. 11:11
Mvh
Quadcore
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu