recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2x Raumfeld Connector + 1x Raumfeld One M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2x Raumfeld Connector + 1x Raumfeld One M

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2x Raumfeld Connector + 1x Raumfeld One M
    Sendt: 22-September-2017 kl. 00:27
Hey hey,

Jeg sælger 2 stk Raumfeld Connectors.
Den ene er stadig uåbnet i æsken, mens den anden har været koblet til min receiver, men den er brugt meget lidt. De er begge købt d. 4. april 2016, og kvittering haves.

Udover ovenstående sælger jeg også min Raumfeld One M i hvid.
Højttaleren har stået i køkken-alrummet (væk fra mad og os dog), og spiller 100% i orden. Denne er købt d. 1. september 2016 og kvitteringen haves ligeledes til den. Den har en lille smule hvid støj hvis den er tændt uden musik, men det forsvinder når den går på standby. Det er desværre et kendt problem på One M modellen, men det er så lidt så man ikke bemærker det hvis der fx. er alm tale i rummet eller lignende.

Jeg sælger udelukkende fordi jeg har købt Denon's nye HEOS AVR til stuen, og derfor vil jeg skifte resten af streaming-systemet ud med HEOS også.

Det hele befinder sig i Skive, Midtjylland, men da jeg kører rundt i det meste af Danmark, kan jeg godt medbringe det til fx. et punkt omkring E45/E20 - men det aftales direkte med sælger.

Jeg kan kontaktes på tbmilling@gmail.com - skulle der være behov for at udveksle ord på telefonen, oplyses telefonnummer ved kontakt på mail.

Venlig hilsen
Thorbjørn
Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 07:44
Har du nogle mindste priser?
Til top
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2017 kl. 14:37
Hej Elmstrom,

Hvis jeg lige skal komme med nogle hurtige forventninger så er det vel ca. 700 for Connectorne og 2000 kroner for One M. 

Tager man hele lortet samlet kan det fås for 3.000 kroner :)

// Thorbjørn


Til top
cjdanmark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2011
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjdanmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 09:14
Hej Thorbjørn

1.200 + forsendelse for begge Raumfeld Connector - jeg går ud fra det er Connector 2?

MVH
Carsten
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2017 kl. 16:39
Vil 1200 kr afhentet for de to conectorer være et bedre bud?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 10:06
@ -claus-
1.200 kr afhentet er et bedre bud end forsendelse (fordi jeg slipper for en tur på posthuset).
Vi har en aftale, med mindre cjdanmark løfter sit bud inden søndag kl 23.59. Ok?

@ cjdanmark
Det er modelen i linket her. https://www.teufelaudio.com/wifi/raumfeld-connector-p9527.html. Går ud fra det er model 2, har aldrig set andre? :)

// Thorbjørn
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2017 kl. 13:06
Så byder jeg de 1200 kr afhentet.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
tbmilling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2016
Sted: 7800 Skive
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbmilling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 08:34
Hej Claus, vi har en aftale.

Kan du skrive til mig på tbmilling@gmail.com så kan vi aftale nærmere?

Vh
Thorbjørn
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu