recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optical out fra Apple TV 4K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optical out fra Apple TV 4K?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Du får ikke meget lyd fra en filmprojektor

nææ men der er vel hdmi eller andre udgange på sådan en, på lige fod med et andet givent fjernsyn?:)

Hvis du skal bruge en optisk udgang er det vel ikke for at få lyden ud af dine tv højtalere :D
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af skandshus skandshus skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Skal bruges med projektor, så ikke en mulighed

Hvorfor ikke?
der er vel ikke forskel på et tv og en projektor udover at den ene har en "pære" og den anden ikke har og så dimensionen?
De input/outputs der er i dem er ens? Det afhænger vel bare af den model man køber?


Der er ingen lyddel i en projektor, så der er ikke noget, der kan skille lyd og billede ad i signalet.
Det er der i et tv.


Venlig hilsen
KB
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 19:52
Ikke helt korrekt.
Der findes masser af projektorer med indbyggede højttalere (som jeg vil tillade mig at kalde en lyddel), dog oftest i den billigere ende...

skandshus, jeg har endnu tilgode at se et tv, der har en HDMI-udgang.

Den måde, du trækker lyden ud fra et tv, hvis det gøres fra HDMI, er via ARC (Audio Return Channel), altså fra det samme kabel, der sender billed og lyd ind.
Denne mulighed, kender jeg ikke umiddelbart, en projektor, der har...


Redigeret af Supergris - 23-November-2017 kl. 20:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu