recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny remote til Canton - Hjælp søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny remote til Canton - Hjælp søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simonp3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juni-2017
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simonp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny remote til Canton - Hjælp søges
    Sendt: 25-September-2017 kl. 17:20
Er der nogen der ved hvor man kan få en ny fjernbetjening til en Canton Musicbox M?
Har prøvet Ebay og Google, men intet har slået igennem.
Har skrevet til Canton på deres hjemmeside, og på Facebook, men intet svar endnu..

Jeg skal bruge remoten for at kunne parre med bluetooth enheder, da pair knappen sidder på remoten.. Er der nogle metoder til at man kan undgå at skulle bruge remoten?

https://www.canton.de/en/archive/musicbox-m
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 17:33

Hej

Der en en defekt Canton Musicbox M med fjernbetjening til salg på Tyske eBay:


Min erfaring er, at hvis man skiver på tysk og spørger pænt, vil de fleste sælgere gerne sende til Danmark.

Hilsen Carsten.
 
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 17:36
Hvis ikke du kan finde en original, så kunne du overveje en logitech multiremote. De kan kodes via interettet, så man ikke nødvendigvis har brug for den originale remote.
Til top
Simonp3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juni-2017
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simonp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 17:38
Jeg skal kun bruge en remote, for at kunne parre med andre enheder. Telefon osv.. men jeg ved ikke om man kan lave det nummer med en multiremote? har aldrig brugt sådan en før. Jeg får lige skrevet til ham på Ebay.
Til top
Simonp3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juni-2017
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simonp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2017 kl. 17:39
Damn, kan se den Canton er til Airplay versionen, så den dur kun til iphones.. Jeg skal bruge remoten fra den anden version..
Til top
Simonp3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juni-2017
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simonp3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 19:36
Vil sådan en her ikke kunne bruges? Der er jo en dock til iphone 4, men jeg er til android, så jeg skal jo ikke bruge stikket til noget alligevel.

https://www.evermart.dk/bluetooth-reciever-til-30-pin-dock

Så kan jeg vel godt parre de forskellige ting?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu