recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs højtalere til Denon AVR-X1400H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs højtalere til Denon AVR-X1400H

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mirax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mirax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs højtalere til Denon AVR-X1400H
    Sendt: 26-September-2017 kl. 13:13
Hej, jeg ville gerne udvide mit højtaler setup, så jeg kunne høre musik i andre rum. Jeg har pt. 5.1 højtaler sæt tilsluttet min receiver, og ville høre om det er muligt at købe nogen trådløse højtalere, og sætte dem op i et andet rum, og de så afspiller samme musik, som dem der er tilsluttet anlægget lige nu?
Min receiver er tilsluttet min LAN via kabel, kan dog ikke lige helt hitte ud af om min receiver kan sende lyd hen over der.
Jeg kræver ikke de helt store højtalere til de andre rum.

Mvh
Thomas
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2017 kl. 18:28
Hej

Din forstærker har jo et indbygget HEOS-modul, som du kan udvide på. Jeg har selv en Denon AVR-X4300H med samme modul. I forbindelse med købet benyttede jeg mig af det tilbud i Hi-Fi Klubben, som der i øvrigt stadig er, til at medkøbe en HEOS 1 HS2.

Med dette er det muligt at høre musik samtidig fra både din AVR-X1400H og øvrige tilkoblede HEOS højttalere.

Du kan i øvrigt læse en ny test af HEOS-systemet ovre på flatpanels.dk. Edit: Lyden slipper ikke helt uden skrammer.


Mvh. Jørgensen


Redigeret af Jørgensen - 26-September-2017 kl. 18:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu