recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med lyden i TV Apps.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med lyden i TV Apps.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenLaursen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-September-2017
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenLaursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med lyden i TV Apps.
    Sendt: 29-September-2017 kl. 08:24
Godmorgen 

Jeg er ny her, så beklager hvis jeg har lagt emnet forkert ^^

Men jeg har nogle trælse problemer med mit tv og lyden i hjemmet.

Det drejer sig konkret omkring Viaplay app`en. Når lyden skulle komme kommer der istedet nogle lave krads lyde i højtalerene.

Lukker jeg for Viaplay og går ind i Netflix, hænger problemet ved. Men går jeg ind i Netflix som det første, kommer lyden fint frem der. Og det samme gælder Plex også.

TV: Samsung UE50F6275SB
Lyd: SONOS playbar, Sub & 2 Play1.

Lyden er forbundet med HDMI Arc

Jeg har selv forsøgt mig at gendanne tv`et, og geninstallere alle Apps.... Men det hjælper mig desværre ikke rigtigt..

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om det kom efter sidste SONOS opdatering. For det er ved at have stået op i noget tid nu. 

Både TV & højtalere burde være opdateret til alt det nyeste.

Håber nogen kan hjælpe mig og ungerne Cry For vi er tæt på desperate, når ungerne ikke kan se Paw Patrol Wink

Mvh Morten. 


Redigeret af MortenLaursen - 29-September-2017 kl. 08:30
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu