recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apps til Panasonic AS640 tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apps til Panasonic AS640 tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
seamaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-September-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér seamaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apps til Panasonic AS640 tv
    Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 17:46
Jeg har følgende tv:

Panasonic TV TX-55AS640E

Jeg vil utroligt gerne hente/downloade apps ned på det, men jeg er kommet i tvivl om man kan.
Og hvis man kan, er der nogle der ved hvordan man gør det?

Jeg kan hente dem som de selv forslår, men kan ikke finde dem jeg selv vil have f.eks Plex
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 18:46

De Apps som kan fås til de enkelte fabrikaters OS, ligger til Download i App butik, det hedder forskelligt hos de enkelte, er der ikke en bestemt App, så er den ikke til det pågældende OS.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2017 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af seamaster seamaster skrev:

Jeg har følgende tv:<h1 -="product" -productid="2449453" -siteid="proshop.dk" style="-sizing: border-; font-size: 25px; margin: 17px 0px 8.5px; font-family: "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif; line-height: 1.1; color: rgb51, 51, 51;">Panasonic TV TX-55AS640E</h1>
Jeg vil utroligt gerne hente/downloade apps ned på det, men jeg er kommet i tvivl om man kan.
Og hvis man kan, er der nogle der ved hvordan man gør det?

Jeg kan hente dem som de selv forslår, men kan ikke finde dem jeg selv vil have f.eks Plex


Hvaaaeeee tykke, tror du ikke på hvad jeg fortæller dig?

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu