recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad bør en Nad T758 v2 vise i display?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad bør en Nad T758 v2 vise i display?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad bør en Nad T758 v2 vise i display?
    Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 11:24
Hejsa

Opdagede den anden dag ved et tilfælde, at når jeg ser Blu-ray i HD Master audio, så skriver Nad forstærkeren “direct”...

Nu er Nad jo ikke særlig traditionelle, men burde den ikke skrive hd Master audio?

Det har andre maskiner jeg har haft gjort?

Trykker jeg på “display” knappen på Remote, så skriver den kun DTS i display?

Lyder det ikke mystisk? Eller hvad gør jeres, jer der har Nad?

Jeg satte en musik Skive på med DTS high res audio, og det skrev Nad til gengæld i displayet - derfor undrer det hele mig meget.

Jeg er ikke hjemme ved grejet lige nu, men hvis nu sony Blu-ray afspilleren var sat til PCM så burde det vel være det den skrev? Eller?
I
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 11:34
Har du ikke en knap på din remote til at vælge preset med, det har jeg på min marantz. Jeg kan vælge at køre lyden ud direct, men jeg kan også vælge at lade receiver klare opgaven og så skriver den ATMOS, DTS-HD eller hvad jeg nu smider efter den
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2017 kl. 11:42
Jamen jeg må indrømme at jeg bare slet ikke har set andet end Apple tv og Netflix henover hele sommerhalvåret... Så kan slet ikke huske det, synes bare ikke jeg under lydmuligheder kan vælge andet end det digitale input eller så mellem en masse ukorrekte muligheder...

;-)

Synes også jeg husker at min tidligere Yamaha, onkyoer osv skrev anderledes... Der havde man også mulighed for at slå pure / pure direct til, hvor den så også bare tog det rå signal så råt som muligt, mener dog bare det primært kun galt stereo signal... ;-)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu