recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny dvd optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy dvd optager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny dvd optager
    Sendt: 16-September-2006 kl. 16:52

Hej alle sammen.

Nu har jeg så langt om længe besluttet mig for at hoppe på vognen og bestille pdp 427xd på Fælleskøbet... og så er det næste skridt så at jeg bevæger mig over i denne del af recordere.dk-universet.

Sagen er nemlig den at jeg i forbindelse af købet havde tænkt mig også at købe en dvd optager / harddisk. Er der noget med at Pioneer kommer med en ny model? Har tidligere skrevet lidt frem og tilbage med Otto angående dette, og han skrev at der snart kommer en med HDMI og SR+ som gør at de tog ting "taler" sammen. Nogen der kan smide lidt info denne vej?

En helt anden ting: Jeg går så småt og kigger rundt efter en lille hylde, som dvd optageren kan stå på under det nye tv.... nogen anbefalinger? Havde selv tænkt på en glasplade - men har på den anden side en lille datter på 1 år, som måske kunne finde på at banke hovedet ind i et evt skarpt glashjørne?

 



Redigeret af 0542 - 16-September-2006 kl. 16:57
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 00:23

Oprindeligt skrevet af 0542 0542 skrev:

Er der noget med at Pioneer kommer med en ny model? Har tidligere skrevet lidt frem og tilbage med Otto angående dette, og han skrev at der snart kommer en med HDMI og SR+ som gør at de tog ting "taler" sammen. Nogen der kan smide lidt info denne vej?

Nye recordere fra Pioneer

Lige nu hedder den november måned.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
0542 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 161
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2006 kl. 12:40

Tusind tak for det, Lars.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu