recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - razer blackwidow chroma, driver/lys???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

razer blackwidow chroma, driver/lys???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: razer blackwidow chroma, driver/lys???
    Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 12:46
har et razer blackwidow chroma tastatur tilsluttes win10, men skal simpelthen ikke finde ud hvor og hvordan jeg får lys i det og alle de specialeffect, løbelys osv i det??? har være på deres hjemmeside men kan bare ikke finde noget, KUN noget "Synapse". og fuck jeg er ved at blive idiot over ikke LIGE at kunne finde det program/driver som kan få det lys i keyboardet til at starte/virke..... 😖🙄


hjæææælp....


Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Du skal installerer Synapse

det har vi prøvet unden held. eller hvad skal man så når det er installeret.... kan ikke se noget med keyboard eller effect??

Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Mener bestemt at der er settings for lys(effekter) et eller andet sted. Softwaren opfanger selv hvilken hardware du har og det er under hver hardware at indstillingen er. Det mener jeg ihf. Vender lige tilbage nå jeg har talt med sønnen om det da han har samme keyboard som dig. Hans virker med div effekter.

det fandme underligt - kan INTET få frem om noget keyboard. kan du smide et billede af den "menu" den er i. 😳😊
  
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu