recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vild mediecenter PC.! *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vild mediecenter PC.! *SOLGT*

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vild mediecenter PC.! *SOLGT*
    Sendt: 07-Oktober-2017 kl. 16:01
<span style="font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb75, 79, 86; white-space: pre-wrap; : rgb241, 240, 240;">Jeg sælger hermed min Mediecenter PC som uden at kny afspiller meget store videofiler i høj opløsning.
PC’en beståer af et intel DH61AG bundkort, som udmærker sig ved at have indbygget (lydløs) strømforsyning, hvor man blot tilkobler en lader passende til en bærbar PC. (Medfølger).
Udover dette understøtter bundkortet både USB 2.0 og USB 3.0, samt har HDMI og DVI video udgang. Sidst men ikke mindst er der super net forbindelse via det indbyggede gigabit netkortet.

I bundkortets CPU slot er monteret en kraftfuld Intel i3-2100 CPU der yder hele 3.10Ghz.

Der er monteret 4GB ram og en SSD på 30GB som i øjeblikket indeholder KODI, som kører som en drøm.
Skulle du ønske at bruge PC’en til almindelige opgaver vil den uden problemer kører Windows 10 rigtig godt, så her får du både en maskine der kan bruges som Mediecenter eller almindeligt dekstop.
PC’en er meget lydsvag, strømbesparende og klippestabil, og det hele er pakket ind i et meget lille og stilfuldt kabinet, så den uden problemer passer under tv’et eller i de fleste tv-møbler.

Pris 900

</span>
[COLOR=#4b4f56" face="Helvetica, Arial, sans-serif]<span style="white-space: pre-wrap;]
</span>[/COLOR]
<span style="font-family: Helvetica, Arial, sans-serif; color: rgb75, 79, 86; white-space: pre-wrap; : rgb241, 240, 240;"></span>



Redigeret af mindbjerg - 28-Oktober-2017 kl. 18:54
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 13:32
Hej

Jeg er måske interesseret, skal bare bruge den som PC til min gamle mor.
Er der win 10 installeret? - Gider ikke rode med det selv.
Er der plads til en ekstra traditionel harddisk til hendes filer?
Hvor befinder den sig?

Mvh. Jacob
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 14:39
Hvis du er interreseret i den, så kan jeg godt installere Windows 10, så den er køreklar. Det kræver dog en licens, men den kan anskaffes på ebay til 33,- Der er plads til ekstra 3,5" harddisk i maskinen, og som kabinettet er bygget er der godt med luft omkring den. Jeg er sikker på din mor vil blive rigtig glad for denne maskine, da den som nævnt er lynhurtig, stabil, støjsvag og generelt bare en rigtig god investering. Jeg bor i Ikast, men sender gerne.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 21:02
Jeg har ryddet op i tråden, bemærk at i kan skrive hvis i har en seriøs og reel interesse i at købe, ellers må i tage debatten et andet sted.
Mvh

René
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 15:49
Ingen som er interesseret i dette mediecenter ?
Til top
JLynge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JLynge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 15:23
Kan man køre med 2 skærme på den? Og kan RAM opgraderes?
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 17:09
Nogen bud ?

Redigeret af mindbjerg - 22-Oktober-2017 kl. 19:39
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 17:43
Den kan vist tage 8 el 16gb..
Tror ikke den kan tage en skærm mere
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 19:39
Nogen bud ?
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 13:48
Hej mindbjerg.

Jeg har sendt dig em PM.

Mvh. Jacob
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 11:08
Hej mindbjerg.

Check lige dine beskeder.

Mvh. Jacob
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu