recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken soundbar?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken soundbar?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pimperen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pimperen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken soundbar?
    Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 01:25
Hej

Jeg har netop købt et LG B7 55" og ønsker også at en opgradering på lydområdet. Jeg er imidlertid ikke interesseret i at fylde stuen med højtalere og er derfor blevet lun på en af de her moderne soundbars ;-) Problemet er blot, at jeg ikke aner, hvad jeg skal gå efter. Jeg var i Elgiganten i dag, hvor der ikke var mulighed for at prøve dem, hvilket ikke gør det nemmere.

Så, hvad gør jeg? Hvad kan I anbefale? Den skal hænge under TV'et og jeg betaler gerne, hvad det koster at få god lyd :-)

På forhånd tak!
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 06:45
Yamaha laver nogle af de bedste
Men de koster hurtigt lidt hvis du også skal have en sub med .

Selv bruger jeg Sonos playbar med sub.   Men mest fordi hele huset er med Sonos.
Den spiller også fint.

Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 07:06
Jeg har også Sonos Playbar + Sub til mit LG B7. Er godt tilfreds med det setup.
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 08:53
Sonos Playbar + Sub her også. 

er meget tilfreds.


Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 09:57
Jeg har en Yamaha YSP-2700 soundbar og er ret begejstret for den. Der medfølger samtidig en trådløs sub som klarer opgaven rigtig godt.
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 11:30
Har tidligere haft en mindre playbar fra Samsung, men er nu skiftet til Sonos Playbar og sub.

Som mange andre, kan jeg læse mig til :)

Passer fint, når man kører sonos i huset, så kan man også benytte den som ekstra zone.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 12:02
Blot til afklaring af misforståelser, så er "Playbar" et navn på noget fra Sonos og ikke et produkt fra Samsung.

Jeg bruger også Sonos Playbar og 2x Play:1 til surround. Jeg har - af hensyn til naboen - ikke suppleret med Sub'en.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Pimperen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pimperen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 12:18
Tak for jeres svar. Jeg kigger forbi Hifi-klubben i dag, i håb om at de har noget man kan høre live :-) Problemet med de soundbars er, at anmeldelserne er vidt forskellige. Eks. får Yamaha meget ros i nogle anmeldelser og bliver kritiseret i andre.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 12:23
Jeg har Samsung hw k960. Spiller sgu meget godt, dog kan bassen godt være lidt vild til tider. Ellers lyder det pisse godt.
Til top
Pimperen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pimperen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 17:10
Jeg var i Hifi-klubben og endte med at købe en Dali Kube One samt en subwoofer. Får det hjem i morgen. Hagen ved Dali'en er at den ikke har en centerenhed og at dialog derfor kan være mindre markant. Men mon ikke at det går :-) Det kan kun være bedre end lyden i TV'et.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu