recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ophæng wire
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ophæng wire

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ophæng wire
    Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 20:03
hej,

jeg overvejer at skifte til 75"" og hænge det op med det samme wire
system som mit 65"" er opsat med.

Er der nogen begrænsninger man bør undersøge med hensyn til om tv'et
kan ophænges med wire??

Selvfølgelig skal wire kunne bære vægten men det kan det med pæn margin. Umiddelbart synes jeg det virker super smart og simpelt med wireophæng som
jo (hvis jeg ikke har overset noget )nemt kan skiftes til forskellige tv
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 10:54
har brugt wireophæng til mange tv, man skal altid være opmærksom på om der er kabler der stikker ud bagtil, om tv´et reelt understøtter at hænge så tæt på væggen.

ved ikke om nogle tv kan have problemer med køling.

derudover så er nogle wireophæng justerbare, andre som er fikserede kan have problemer hvis vesa mount punktet er sat for højt eller lavt..

og jeg hader selv justerbare wirer ophæng, da du virkelig skal voldspænde dem, hvis du skal være sikker på tv´et ikke begynder at slippe.

Derudover så synes jeg ALTID man kæmper med at holde et wirer ophængt tv i Vater, der skal ikke meget berøring ved, så skal du justere det igen..

har man børn i huset, så kan det godt være en smule irriterende, men omvendt, så gør det også du ikke skal være SÅ præcis når du nu sætter tv´et op.
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 12:52
Hej Rasmus,

tak for dit input Thumbs Up

Mit wireophæng er justerbart og ja, jeg håber 'stopspændet' holder .  Ulemperne synes jeg
er mindre end det at man ved køb af nyt tv blot monterer wiren på tv-bagsiden og så kan hænge
det op på det allerede eksisterende og monterede vægbeslag. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu