recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Watch og ny telefon?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Watch og ny telefon?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Watch og ny telefon?
    Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 00:06
Hey!

Hvis jeg køber et Apple Watch Series 3 nu (jeg har aldrig haft et før) og jeg så får ny iPhone til november/december, skal man så sætte ens ur op igen til en ny telefon, eller hvordan fungerer det?

Måske skal man sætte den nye telefon op til uret igen? Eller hvordan?

Need info Smile
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 11:01
Hvor mange forsøg har du brugt på Google? Det her var hit nr. 1 på "pair apple watch with new iphone":
https://support.apple.com/da-dk/HT205189
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvor mange forsøg har du brugt på Google? Det her var hit nr. 1 på "pair apple watch with new iphone":
https://support.apple.com/da-dk/HT205189

Jeg kan godt lide at første skridt i processen er at opdatere ens gamle iPhone til nyeste iOS version inden man kan flytte uret over til den nye iPhone. Tongue
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 13:25
Det er nok for at sikre, at indstillingerne matcher. De antager nok, at den nye iPhone er frisk fra kassen, så den kører seneste version af iOS.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvor mange forsøg har du brugt på Google? Det her var hit nr. 1 på "pair apple watch with new iphone":
https://support.apple.com/da-dk/HT205189

Ingen forsøg, og jeg forstår ikke hvad det er du skriver mellem "..." men tak for dit link.

Jeg kan så forstå, at man godt kan skifte ur mellem telefoner, uden problemer? Eller? Også selvom man evt. ikke har de samme apps installeret på den nye telefon?
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 22:14
apps er noget der bliver styret fra skyen, når du først har købt dem en gang så har du efterfølgende adgang til dem på dine enheder, også når du skifter. - du skal "blot" hente dem igen. De bliver angivet med en lille sky og pil ned. 

En anden gang - prøv da bare at brug google først. Det kunne være du lærte noget af det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu