recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb af brugte semi gamer pcere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

køb af brugte semi gamer pcere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: køb af brugte semi gamer pcere
    Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 14:38
Hejsa..

Jeg skal prøve at anskaffe 5-6 pcere som skal kunne køre counterstrike og diverse strategi spil og minecraft -

er der nogen herinde der vil komme med et bud på et prisleje - jeg tænker selv omkring 5.000 pr pc...

skal ikke være det bedste af det bedste selvfølgelig..

men skal have skærm, mus og tastatur og selve pcen..

jeg ved godt jeg havde problemer med at samle en pc til min papsøn, og at der var alt for meget rod.

Så derfor tænker jeg at til mit arbejde ( arbejder på en SFO)
at det skal købes færdigt..

kan det overhovedet betale sig at købe brugt... det tror jeg at det kan, men vi kan selvfølgelig spare moms på at købe nyt... men tænker det nok ender på 8-10.000 hvis det er nyt, og så har vi ikke råd..

hvad tænker folket, hvis man synes ideen er forfærdelig, så kom stadig med saglige kommentarer og ødelæg helst ikke min optimisme :-)

jeg takker på forhånd
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 15:11
Tænker 5000,- pr PC er sat højt. Det må kunne gøres noget billigere til counterstrike. Min 5 år gamle bærbar med i5 cpu, SSD, og nvidia gt650 der kostede 6000 fra ny, kører counterstrike meget tilfredsstillende.

Stationær gamer PC er ovenikøbet noget billigere end bærbar.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 15:15
Køb noget nyt, det kan i sagtens til de penge der. Så får i også ens maskiner, garanti og i kan løfte momsen hvilket i ikke kan på brugte til købte af private, jeg tror i virkeligheden slet ikke i må købe brugt da sådan et køb skal registreres på et EAN nummer. 


6 af dem her og så en 1080P skærm og tastatur, så er i i mål
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu