recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til nybegynder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til nybegynder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til nybegynder
    Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 17:52
hej jeg har købt en Optoma HD65, er denne stadig brugbar eller skal jeg hellere invistere i en ny BenqW2000 ?

jeg har intet lærred endnu men vil gere have et 120" 16:9 rullelærred, har i et forslag til et billigt men ok lærred ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 07:49
Jeg kender den ikke selv, men den fik et ganske fint review i projectorcentral i sin tid. Så hvis du allerede har købt den ville jeg da få noget billede på og se hvor godt det er før du overvejer en anden.

http://www.projectorcentral.com/optoma_hd65_review.htm?page=Shootout-vs-Optoma

Men der er da sket en del siden 2008/9 hvor den kom, så på længere sigt kunne du måske få lyst til at skifte den ud.

Men altså hvis den står og samler støv på hylden så se at få lidt lys i pæren Smile.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2017 kl. 09:30
det var en ok projektor, men W2000 slår den med flere længder.

Nu du har købt den, så prøv den, men 120" er nok i overkanten hvad den kan klarer med lys.
Og alt efter hvor langt du sidder fra, vil du kunne se "pixels" da den kun er HD.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu