recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 tunere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 tunere

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Styrkeforskellen kan ligge i at optagerens tuner står på multikanal lyd, mens TV’ets tuner står på PCM
Rent gætværk fra min side, men jeg ville forvente den optager både multikanal og PCM lyd (den totale stream) Smile
Så man ved afspilning kan vælge multikanal ved afspil igennem surround receiver, eller PCM stereo når signal sendes direkte i TV.

Men et rent gæt, og har ikke læst manual, men det er måske beskrevet deri. LOL
Mvh. JørgenT
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 11:00
Der er lavet en omfattende gennemgang af den danske models funktioner her:
http://digitalt.tv/panasonic-dmr-ubc86-test-ultra-hd-blu-ray-harddiskoptager/
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Teløk med Maskinen. Den kan vel virke uden kort fra Yousee ?? Den skal vel bare i stikket i væggen og så kører det vel ??? Er guiden med tv oversigten osse på dansk?? Og det er den med 3 tuner og 2TB du købte ik?? Hvad mener du med Danmark som opholdsland?? ☺️

Tror, at han mener, at Danmark ikke kan vælges fra listen under opsætning, hvilket vel ikke er så underligt. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Der er lavet en omfattende gennemgang af den danske models funktioner her:
http://digitalt.tv/panasonic-dmr-ubc86-test-ultra-hd-blu-ray-harddiskoptager/
Der ser ud til at være flere audio indstillinger, blandt andet noget "System Volume Adjustment"

Så måske der skal søges omkring menu punkterne her. Smile
Mvh. JørgenT
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 00:36
Nåååå ja selvfølgelig. Taak. ☺️
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 11:07
Jeg købte denne her

https://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?mobil=J&pv=DMR-BCT940EG&pn=Panasonic&vare=1001827

tilbage i 2015 men fra denne der side www.alternate.dk og den har bare kørt som den skulle.

Er desværer udgået.

Er så blevet bekendt med at der er kommet nogle nye men til en helt anden pris må jeg sige.



Redigeret af kimila - 04-November-2017 kl. 11:08
mvh

kimila
Til top
KlausJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 23:48
Til Jer, der har købt en af de nye modeller: Er der kommet flere funktioner i forhold til BCT950 som jeg har? Jeg kunne specielt godt tænke mig at kunne sortere listen over optagelser efter andet end optagelsesdato - f.eks. alfabetisk. Det kan man, når man vil flytte optagelser til ekstern harddisk eller DVD/BD, men ikke når man bare vil se dem.

Med hensyn til rygterne om begrænsninger i brugen uden for det tysksprogede marked: Hvis modellen hedder noget med C (for Cable), så kan man da ikke have fjernet muligheden for at se kabelTV - eller hvad?

Og med hensyn til at købe i Tyskland, så har jeg ingen betænkeligheder ved det. Tyskland er et civiliseret land lige som Danmark. Jeg finder priser på http://www.preissuchmaschine.de/in-Video-DVD-Geraet/Blu-ray-Recorder/Panasonic-DMR-UBC90.html. Her ses, at man kan få en DMR-UBC90 fra 745€/5600DKK. Jeg vælger en forretning, hvor man kan betale med VISA og hvor man kan vælge Danmark i forsendelsesadresse. Jeg har også en gang købt en surroundreceiver i en forretning i Mannheim under en af vores mange campingferier i Tyskland. Der var et noget større udvalg end i en dansk ElGiganten ;-)

Redigeret af KlausJ - 25-November-2017 kl. 23:58
Med venlig hilsen

Klaus Jensen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 13:29
Hej..til jer der havde købt Panasonic Dmr-Ubc90 fra Tyskland,er i stadigvæk tilfredse med maskinen og virker den stadigvæk på yousee nettet??  Overvejer at købe fra Alternate.de da jeg mener det er billiger end fra Amazon.de... nogle forslag om hvad der er bedst???  og vil jeg få bedre billede med alm tv kig end på mine Modeller 83-84 fra Panasonic ??
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
cljeppe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cljeppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2018 kl. 15:33
Hej,

jeg har anskaffet yousee-kort til min skærm og også til recorderen, men det er jo en overkommelig udgift. - Tror ikke, at jeg kan recorde mere end 1 af deres betalingsprogrammer samtidig, - måske kræver det flere kort i recorderen?

Savner at kunne indstille faste overtage tidspunkter fra dag til dag. Kan kun indstille maskinen til uge til uge, altså f. eks. til serier.

Generelt er jeg vældig tilfreds med maskinen, - anbefaler gerne.

Carsten.


Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 00:27
Jeg har UBC80 modellen. 2 tunere og 1 TB harddisk. Købt fra Amazon.de. 
Den fungerer fint på yousee. Jeg har 2 kort i den og kan derfor optage 2 kodede kanaler samtidigt.

Hvis du har alm. pakke uden bland-selv behøver du vist ikke kort.

Jeg tror ikke detvalmindelige tv-signal er væsentligt bedre end hvad du har. 


Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2018 kl. 01:49
Ok. Lyder jo fint så.  Tak for svar👍🙂
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu