recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bare lad være...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bare lad være...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderskj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg købte nogle stykker da Fona lukkede i sin tid, men har glemt hvor de er lagt.
Men skal give det et kig ind over weekenden, så kan jeg sende dig en.

Ellers tror jeg humacs og Elgiganten har dem

Hvis de dukker op kunne det måske være interessant :)
Til top
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderskj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

OLED-skærmen har ikke glas foran. Det er ren panel. Jeg tror godt det kan betale sig blot at skifte det.

Ja det har du vel egentlig ret i - glasset er på bagsiden på en E7 - ikke forsiden.

Værkstedet har dog ikke vendt tilbage endnu med hvad de mener der skal ske (kassering eller reparationbaseret på billeder jeg har sendt så nu må vi se).
Til top
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderskj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 16:26
Når det blev erklæret totalskadet så der kommer en 100% erstatning. Så er det jo godt E7 nu er nede i E6 pris :-) Det skal være skidt før det bliver godt.. :-)
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 18:26
Åh, jeg havde ikke lige fattet, at det var et E6. Den er jo klistret på glaspladen, så det ville nok være pænt svært at pille panelet af.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 07:10
Oprindeligt skrevet af anderskj1 anderskj1 skrev:

Når det blev erklæret totalskadet så der kommer en 100% erstatning. Så er det jo godt E7 nu er nede i E6 pris :-) Det skal være skidt før det bliver godt.. :-)
Men så mister han også muligheden for 3D med en E7. 

3D på en på OLED E6 er i særklasse, det findes ikke bedre. Men hvis der ikke er interesse for 3D så kan det jo også være lige meget.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu