recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ringer med skjult nummer eft. update
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ringer med skjult nummer eft. update

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ringer med skjult nummer eft. update
    Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 17:27
Hej,

Jeg opdaterede min iPhone 6s til iOS 11.0 et par dage efter den udkom. Umiddelbart derefter gav den mig kun problemer. Apps frøs fast, telefonen låste sig fast og man skulle tænde og slukke for den, kamera var langsomt, apps ville slet ikke åbne, og hvis de gjorde tog det en evighed og telefonen hakkede voldsomt.

Hurtigt kom der en opdatering til iOS og en uges tid efter endnu en. Det har umiddelbart virket for mine problemer med en langsom telefon, og den kører faktisk OK igen, men én ting der irriterer mig, og det har gjort sig gældende for hver opdatering siden iOS 11, er at hver gang telefonen har været opdateret, så ringer jeg fra skjult nummer, SELVOM knappen er grøn under Indstillinger > Telefon > Vis nummer.

Hvis jeg så trykker den fra og til igen, så ringer jeg fra mit nummer igen, og modtageren af opkaldet kan se mit nummer.

Er dette en kendt fejl, eller har jeg stadig problemer med iOS?

Tack.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 18:45
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 19:25
Tak for linket.

Vis mit nummer virker for mig, selvom jeg kun går ind og slår det til og fra igen. Jeg behøver altså ikke, at skulle ind og slå operatør fra og til. Så nu ringer jeg med vist nummer indtil næste opdatering, hvor det så bliver skjult igen.

Det er bare sygt irriterende, at det er nødvendigt, at skulle gøre sådan nogle ting her, for at lDeadrtet virker.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu