recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon x540 og Sony tv problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon x540 og Sony tv problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Makaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Makaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon x540 og Sony tv problemer
    Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 21:53
Hej

Jeg har lige købt Denon x540bt. Der er slået HDMI Control, Arc og TV Audio Switching til på receiveren. Og Bravia sync til på tv’et.(xd80). Den kan den simpelthen ikke skifte til TV Audio på receiveren, ligegyldigt hvad jeg trykker på Sony TV fjernbetjeningen. F.eks, hvis den har været på PlayStation eller Apple TV.

Hvis jeg trykker på joysticket skifter både tv og receiver til de rigtige inputs, samme med Siri remote. Men der er på ingen måde jeg kan få den til at skifte fra GAME/BLU-RAY til TV Audio, uden at gøre brug af Denon fjernbetjeningen. Jeg har prøvet at fabriksindstille både tv og receiver, haft alle strømstik og hdmi stik ude i mere end ét minut, som SONY SUPPORT foreslår på deres SUPPORT side.

Hvis det er sat rigtigt op, burde den så ikke skifte til TV Audio input så jeg kan få lyden fra tv’et når jeg skifter til tv’et?

Mark
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu