recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Standardrouter vs Google WiFi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Standardrouter vs Google WiFi?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Standardrouter vs Google WiFi?
    Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 11:31
Jeg har standardrouteren fra Telia, som virker godt nok
Hvad kan Google WiFi gøre bedre?
Har først lige læst om det i dag, måske er jeg langt bagefter Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 13:18
Google-routeren vil være bedre til at indsamle personfølsom data og krydsreferere den, så du får mere målrettede reklamer.

Om den er en bedre router? Sikkert - ellers kunne de jo ikke få folk til frivilligt at installere overvågningsudstyr i hjemmet.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 15:52
Der er noget læsestof her https://www.computerworld.dk/art/241437/test-google-wifi-gav-mig-internettet-tilbage-i-sovevaerelset

som udgangspunkt er det på ingen måde en "bedre" router end alle andre. - den helt store forskel er at de kan lave et mesh af trådløst netværk fordi du kan købe flere enheder og sætte op de steder der er behov for det, uden at skulle lave alt muligt besværligt. - Google's mesh netværk er ikke længere de eneste der kan det. Der er efterhånden mange der kan, så det kan godt være man liiiige skal tjekke priser inden man går google vejen. -  til gengæld har det høj WAF i forhold til en del af de andre lignende løsninger, som mildest talt ser ud af lort.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu