recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips OLED 9002 kan ikke genkende apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips OLED 9002 kan ikke genkende apple TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cool Blade Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Oktober-2017
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cool Blade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips OLED 9002 kan ikke genkende apple TV
    Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 17:16
Hej

Da jeg skulle forbinde mit Philips 55POS9002 med mit 4K Apple tv så genkendte den automatisk enheden og skrev Apple TV og valgte rigtig enhed/logo på indgangen. Når jeg så tændte for Apple TV'et så slog TVet selv over til den HDMI indgang som den var tilkoblet.
Ved tilfælde skulle jeg re-installere TVet og nu kan den ikke længere genkende Apple TV. Den vil heller ikke selv slå over til den indgang når jeg tænder for den.
Har, synes jeg selv, prøvet alt. Inklusive at gen-installere. Men lige meget. Kan ikke få dem til at aktivere CEC.
Er der nogen der har prøvet det samme og eventuelt ved hvordan man får fixet det?

PS: SKal sige at selve Apple TVet fungerer fint. Ingen problemer med at afspille og har også lavet kabel test og ovenikøbet byttet kabel men uden at løse problemet.
Håber nogen kan hjælpe..

tak..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu