recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W PV1 Død?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W PV1 Død?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W PV1 Død?
    Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 16:52
hej Jeg har lige skiftet fra en Onkyo TX-NR 676E til en Marantx SR6011. 
Mine højtalere er B&W M1 og min Sub er en PV1, hvilket er grunden til jeg skriver. 
Da jeg for ca 3 mdr. siden skiftede fra min ældre Onkyo TX-NR 646 til min Onkyo TX-NR676E, og skulle kalibrere mit setup, vil 
subben ikke give lyd fra sig. jeg fik liv i den ved at skifte fra auto til konstant on, nu har jeg så sat min Marantz SR6011 til og da jeg 
skal kalibrere mit setup, vil Subben igen ikke give lyd fra sig, lige meget, hvad jeg gør. Det mystiske er at når jeg sætter min Gamle 
B&W AS" sub. er der ingen problemer, den giver fint lyd fra sig. 
nu er jeg jo så bange for at min PV1 er død. og søgte lidt på problemet, og kan forstå at B&W har anderkendt problemer med 
denne sub. nogle der ved om B&W fortsat anerkender problemet, eller om der er noget jeg kan gøre ? 
Kan lige sige at da jeg prøvede at tage powerstikket ud og i, var det som om at subben sagde en lyd meget kort som ikke vil 
komme igen.
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 18:30
Jeg tror du skal rette din henvendelse hos Hifi-Klubben, da de har agenturet på B&W i DK.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu