recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The walking dead sæson 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The walking dead sæson 8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenneth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: The walking dead sæson 8
    Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 20:21
Hej.

Nogen der ved hvor man lovligt kan streame/se the walking dead, sæson 8?

Jeg ved man kan se det på dplay.se men det kræver svensk adresse.

Mvh
Kenneth
Samsung UE55F8005 - Onkyo TX-SR605 - HTPC - Jamo A-405HCS5
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 22:47
Det tror jeg ikke du kan. Den kan ses via amerikansk iTunes, hvilket er i en gråzone, men som du så betaler for serien, så er det nok ikke det store problem.
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 08:41
jeg så sidste sæson via VUDU, hvor jeg købte serien. Men det kræver så en amerikansk adresse, hvilket du kan finde diverse services til på nettet.
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2017 kl. 16:53
Ja det ville være skønt , hvis vi her i DK, kunne se de afsnit af forskellige serier man følger med i. Forstår ikke helt , ville jo ikke have noget imod at betale de ca 2-3$ pr afsnit , som det koster i US. Og også selvom der ikke er DK tekst på. Jeg håber godt nok det bliver muligt på et tidspunkt.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 00:53
Endnu mere åndssvagt er det da, at sæson 7 kører på Netflix i det meste af Europa - bare ikke i Danmark. Øv.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 03:05
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja det ville være skønt , hvis vi her i DK, kunne se de afsnit af forskellige serier man følger med i. Forstår ikke helt , ville jo ikke have noget imod at betale de ca 2-3$ pr afsnit , som det koster i US. Og også selvom der ikke er DK tekst på. Jeg håber godt nok det bliver muligt på et tidspunkt.
MVH


Det kræver ingen unblocker af nogen art at se amerikansk iTunes; kun amerikanske gavekort, som kan købes overalt på nettet.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 09:35
Man kan både leje film og serier via US iTunes, men det bevæger sig vel stadig i gråzonen. Egentlig mærkeligt at man blokerer for netflix i andre regioner, men ikke kræver det samme for andre tjenester.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 13:19
ExpressVPN har stadigvæk nogle servere der virker.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Man kan både leje film og serier via US iTunes, men det bevæger sig vel stadig i gråzonen. Egentlig mærkeligt at man blokerer for netflix i andre regioner, men ikke kræver det samme for andre tjenester.


Netflix blokerer for Netflix i andre regioner; det har som sådan intet at gøre med hvad Apple gør med iTunes.

Desuden er det ikke en gråzone; det er ikke ulovligt. At firmaerne bag filmene og serierne kan være utilfredse gør det ikke ulovligt.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 17:26
Det jeg mente var at som jeg forstod sagen med netflix så var det selskaberne og distributørerne der krævede blokeringen. Burde man ikke kræve det for andre selskaber også?

Desuden er der vel ikke en lige konkurrence at iTunes kan vise nye film for de europæiske udbydere. Det ville jeg da være lidt utilfreds med.

At oplyse sin adresse til at være en anden en den reelle er vel et eller andet sted i gråzonen. Du kan jo heller ikke købe direkte, men skal købe gavekort af tredjepart. Det er nok ikke ulovligt, men sikkert heller ikke sådan systemet var tiltænkt.

Redigeret af Bconrad - 29-Oktober-2017 kl. 17:35
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 19:57
Jeg tænker at firmaerne ikke tør gå op imod Apple.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2018 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:


Desuden er det ikke en gråzone; det er ikke ulovligt. At firmaerne bag filmene og serierne kan være utilfredse gør det ikke ulovligt.


Det er bare mærkeligt af det er nemmere af hente filmene et gratis sted, en et sted hvor producenten tjener penge på det

Men gik faktisk ind i tråden for af se om der var nogle der havde set den og ville fortælle hvad der skete, så jeg slap for af spilde tid på af se den .....

Det kan være af den tråd kommer senerer
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu