recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV 4K styring...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV 4K styring...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janjpr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-November-2017
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janjpr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV 4K styring...
    Sendt: 02-November-2017 kl. 09:40
Har en installation med ATV 4K og Beovision Avant NG. Når jeg tænder TV'et, så tændes ATV også automatisk. Det er formentlig via HDMI CEC går jeg ud fra...?

Har hørt at det skulle være muligt at deaktivere automatikken således, at ATV først tændes når jeg beder om det via fjernbetjening (BeoRemote One og PUC styring). Kan nogen bekræfte at dette er muligt? Og i givet fald: Hvor finder jeg indstillingen, som kan gøre, at ATV ikke får en start-kommando når jeg "bare" tænder mit TV?

Hilsen Jan
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 10:21
Ja det er muligt. Gå ind under opsætningen af ATV 4K i betjeningsmenuen for inputtet og skift PUC til "Off at source change", så virker det. Jeg bøvlede med det samme da jeg testede TV'et i sin tid.

Redigeret af Torben Rasmussen - 02-November-2017 kl. 10:22
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
janjpr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-November-2017
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janjpr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 10:49
Tak, Torben

For god ordens skyld: det er i TV'et jeg skal søge den indstilling du beskriver, ikke sandt? Jeg mindes ikke at man kan finde noget om det i Settings i ATV.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 10:56
Jo. PUC-indstillingerne er jo dem der gør, at du kan styre ATV med din BeoRemote One. Du skal ind i "Link"-menuen på den første skærm du får frem og så ned under "input" og finde porten med ATV på.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 10:56
Jo i tvét
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 23:16
ATV slukker jo aldrig rigtig, så det er mere eller mindre ligegyldigt. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu