recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste projektor til sport?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste projektor til sport?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikeczuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikeczuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste projektor til sport?
    Sendt: 03-November-2017 kl. 20:46
Hej. Er på udkig efter en projektor som primært skal bruges til at se fodbold på. Men selvfølgelig også film og ps4. Hvilken projektor vil i anbefale til dette? Budget 5-8000 kr. Brugt er også fint.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 14:53
Ved ikke om jeg kan anbefale en bestemt, men til sport er det godt med højt lysoutput og knap så vigtig med sortniveau. Men hvis det er allround brug kan jeg da pege på f.eks. denne Panasonic PT-AT6000 som jeg også selv har:

Til top
mikeczuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikeczuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 11:24
Har godt kigget på den Panasonic. Den har også fået forrygende anmeldelser kan jeg læse. Hvordan ét blæserstøj? Har di prøvet at se fodbold på den? Og det er til All round brug.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu