recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom min NEEO...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så kom min NEEO...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
WizzD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WizzD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så kom min NEEO...
    Sendt: 03-November-2017 kl. 22:17
Så kom min NEEO remote.

Har desværre ikke tid til en udførlig anmeldelse --- er også sikker på at den kommer fra rec.dk staff inden længe.

Men jeg kan give et par bullets - løst og fast og ikke i en speciel orden.
- Hardware er super kvalitet. Den er lækker at se på og virker på ingen måde plastikagtig - skulle også være mærkeligt da en stor del af den er aluminium el.
- Skærmen er ok hurtig. Også til sonos.
- Generelt er den ok hurtigt -- når man trykker på en opskrift udføres den uden rigtig forsinkelse.
- Oprettelse af opskrifter sker i appen på telefonen. Det virker godt og nye og rettede opskrifter er på remoten inden for et sek.
- God gods i lade-basen med magnet for at holde den på plads --- kraften i magneten passer med vægten på basen så den ikke følger med når man løfter remoten. Den "snapper" også ok på plads når man sætter den i.
- IR blasteren på brain'en virker godt - havde sat min i et hjørne bag min receiver, med noget foran og det virkede uden problemer.
- Opsætningen synes jeg ikke var så lige til -- der kunne godt have været en "sådan laver du din første opskrift" guide med.
- Indpakningen er apple'esque - som der også står forskellige steder på nettet. Der er kælet for detaljerne.
- HUE fungerer ok - man kan dog ikke styre farver eller aktivere scener fra HUE appen - det kommer nok på et tidspunkt.
- Sonos virker ok men har oplevet lag et par gange. Men man kan pt. ikke starte afspilning på flere sonos på een gang ... jeg har i hvert fald ikke fundet ud af det endnu. Det synes jeg er en mangel.
- Man kan ikke søge efter sange i spotify på sonos - man kan kun vælge playlster og "my music" - måske det kommer?

Jeg har ikke andet IoT udstyr lige nu end Sonos og HUE --- mit TV er et LG med magic remote og så længe man ikke kan bruge den som MR så vil den ikke erstatte den. Man kan heller ikke starte TV apps direkte fra den - vi har ingen TV kanaler så bruger kun apps, så det er ret vigtigt. Remoten blev jo bestilt for knap 3 år siden - der var situationen en anden - men da ventetiden var ovre var jeg for nysgerrig til at afbestille den.
Jeg skal lige lege lidt mere med den -- men er nervøs for, at den bliver en 2200DKK (det endte den med at koste) fjernbetjening til Sonos og HUE.

Daniel
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 08:01
Spændene - men ja i sin nuværende form er det vel kun designet der adskiller den fra eks Logitech så:).
Skulle du sælge vil jeg gerne overtage:).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu