recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D briller connecter ikke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D briller connecter ikke?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Har du tjekket om brillerne passer til netop din model?

Skal du måske trykke længe på brillen for at parre til det tændte tv.

Eller kig her:
Panasonic 3D Glasses (How to pair them to the TV)" på YouTube

Youtube videoen var noget af det første jeg så. Og ledte efter manualen til brillerne på Pana hj.side uden held. Der står ellers et link i hoved manualen for TV’et, men siden findes ikke mere. Så er 3D dødt nu? Kommer der ikke flere film i 3D

Jeg har en manual til dem med opladelige batterier. Den kan sikkert bruges. Kan eventuelt se, om jeg kan lave en kopi.

Hej Flemming, det må du gerne. Der kan vel ikke være forskel på funktionen om det er udskiftelige batterier eller opladelige
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det er jo meldt ud, at 3D TVer er fortid, så det giver da god mening at der så heller ikke fås 3D BDer mere.

Det ved du ikke en dyt om. Jeg har lige købt Wonder Woman i 3 D, og har Gravity, Mad Max, og San Andreas. Temmeligt nye film vil jeg mene
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

 

Skal du måske trykke længe på brillen for at parre til det tændte tv.

Eller kig her:
Panasonic 3D Glasses (How to pair them to the TV)" på YouTube
 
Youtube videoen var noget af det første jeg så. Og ledte efter manualen til brillerne på Pana hj.side uden held. Der står ellers et link i hoved manualen for TV’et, men siden findes ikke mere. Så er 3D dødt nu? Kommer der ikke flere film i 3D  
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Har du tjekket om brillerne passer til netop din model?
Jeg har en manual til dem med opladelige batterier. Den kan sikkert bruges. Kan eventuelt se, om jeg kan lave en kopi.

Hej Flemming, det må du gerne. Der kan vel ikke være forskel på funktionen om det er udskiftelige batterier eller opladelige
Kan du ikke sende mig din mailadresse på PB, så kan jeg sendt et link til min dropbox. Billlederne er for store, til at sendes her. Jeg vil tro, at det er samme måde.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:



Jeg havde kun et type 2025 3 V batteri, men har lige købt nye type 2032 3V. Sker der noget ved at bruge dem?
Jeg vil tro, at du skal bruge det rigtige batteri. De har jo forskellige numre.


Er det ikke kun højden der er forskel på .

Mvh.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 19:20
25 har lavere Amp. Ellers er forskellen 2.5 og 3.2 mm
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu