recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med 4K-skiver i Elgiganten?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med 4K-skiver i Elgiganten?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 07:59
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Wonder Woman kan bestilles til afhentning i Frederiksberg centret.
Covenant kan hentes på Trianglen.

Så kommer man da også lidt rundt i byen og får lidt frisk luft. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Wonder Woman kan bestilles til afhentning i Frederiksberg centret.
Covenant kan hentes på Trianglen.

Så kommer man da også lidt rundt i byen og får lidt frisk luft. Wink


Især fordi man fiser rundt forgæves. Frederiksberg har ikke Wonder Woman selvom de skriver det

Jeg er med på der skal være kunder til tingene før man gider have produkterne... men der skal vel også produkter til, for at der kommer kunder?

Jeg skulle så købe film for 2.400, men fik kun for 800, og så opgav jeg..... så på den måde bliver formatet jo ikke rigtig “brudt ind” hvis lortet ikke er tilgængeligt
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 09:47
Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.

Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:


Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.

Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017.


Mere præcist kan det ikke siges..

Og når filmene mange gange kan findes 40-50% billigere på Amazon.de eller Amazon.co.uk så tror jeg mange vælger det.
Godt nok mangler man undertekster som regel. Men som dengang jeg selv købte import dvd så overlever man nok uden..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.

Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017.

Spørgsmålet er jo så, om det er fordi de ikke vil eller fordi de ikke kan. Her har vi da i al fald en potentiel kunde, der hellere end gerne vil, men som ikke kan få lov til at købe film.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.

Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017.

Spørgsmålet er jo så, om det er fordi de ikke vil eller fordi de ikke kan. Her har vi da i al fald en potentiel kunde, der hellere end gerne vil, men som ikke kan få lov til at købe film.

Bare fordi der er en kunde der gerne vil, det bruger forretningen ikke hyldeplads til.


Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.

Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017.

Spørgsmålet er jo så, om det er fordi de ikke vil eller fordi de ikke kan. Her har vi da i al fald en potentiel kunde, der hellere end gerne vil, men som ikke kan få lov til at købe film.

Bare fordi der er en kunde der gerne vil, det bruger forretningen ikke hyldeplads til.

Nu er der én konkret kunde her. Hvor mange mon der ellers er? Jeg hører da selv til gruppen, der ønsker film (og musik) på bedste måde, hvilket for mig stadig er fysiske medier.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 13:35
Jeg var i BIG herlev for 2 dage siden.. der havde de massere af wonder women 4k HDR
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 13:41
Så start en butik op der sælger film.. det skal nok løbe rundt

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 06-November-2017 kl. 13:41
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:


Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.

Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017.

Spørgsmålet er jo så, om det er fordi de ikke vil eller fordi de ikke kan. Her har vi da i al fald en potentiel kunde, der hellere end gerne vil, men som ikke kan få lov til at købe film.




Bare fordi der er en kunde der gerne vil, det bruger forretningen ikke hyldeplads til.

Nu er der én konkret kunde her. Hvor mange mon der ellers er? Jeg hører da selv til gruppen, der ønsker film (og musik) på bedste måde, hvilket for mig stadig er fysiske medier.


Jeg savner også den tid hvor man tog ud og slæbte film med hjem.. den er forbi for de fleste.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 19:47
Man kan f.eks. stadigvæk bestille Bram Storker's Dracula 4K UHD hos dem. 
Til top
MJO80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJO80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 09:36
Håber bestemt ikke at el-giganten, er ved at udfase 4K skiver, så kan man jo frygte at alm. blu-ray følger.
Det er et af de få steder, hvor man stadig kan købe fysiske medier, omkring hvor jeg bor. Og premiere film til anstændige priser.
Desværre er jeg ikke kommet på 4K bølgen endnu, nok mest, da jeg ikke lige vil skifte mit tv, + receiver + afspiller endnu... Det kræver jo en ret stor udskrivning desværre.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu