recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - Kan Slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - Kan Slettes

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 20:30
er den solgt? kan den sendes?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 21:42
Har den stadig.. Som udgangspunkt kan alt vel sendes, men har ikke original emballage længere..

Hvor i verden bor du?
Til top
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 22:05
Næstved, men skal til Nordjylland i januar.
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 23:25
For god ordens skyld bil jeg lige sige at jeg trækker mit bud på de 1300, da jeg har fundet en anden løsning. Selvom jeg godt ved du synes det var for lidt ☺️ Men held og lykke med salget.
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2017 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

For god ordens skyld bil jeg lige sige at jeg trækker mit bud på de 1300, da jeg har fundet en anden løsning. Selvom jeg godt ved du synes det var for lidt ☺️ Men held og lykke med salget.

Det er helt ok :) 

Stadig til salg til hvem end der kunne være interesseret - Bud over 1500 overvejes :) 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2017 kl. 22:10
Solgt, tråden kan slettes
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu