recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - logitech harmony link discontinued!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

logitech harmony link discontinued!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2017 kl. 17:22
@Kim - mon ikke det er noget med centralt register af enheder der kan forbindes? - kunne jeg forestille mig, men kan ikke forstå hvorfor man ikke kunne opdatere API på den gamle platform så den var kompatibel med den platform HUB bruger. - Så der er sg nok noget andet også. :-(
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

@Kim - mon ikke det er noget med centralt register af enheder der kan forbindes? - kunne jeg forestille mig, men kan ikke forstå hvorfor man ikke kunne opdatere API på den gamle platform så den var kompatibel med den platform HUB bruger. - Så der er sg nok noget andet også. :-(

Central register af enheder er jo det samme koncept som hele Harmony linjen. Det skal den da ikke være cloud baseret for. 

Så nej, jeg forstår ikke produktet - Men måske er det en af grundene til, at de lukker den ned Wink
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 12:35
Kan det evt. være fordi at man faktisk kunne tilgå sin hub fra sin app, også selvom man ikke var på samme netværk, men over internettet?

Jeg har svært ved at se det reel formål med det.. Og er også helt enig i, at cloud til en sådan hub ikke giver meget mening.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Kan det evt. være fordi at man faktisk kunne tilgå sin hub fra sin app, også selvom man ikke var på samme netværk, men over internettet?


Måske. Men da Logitech primær operere inde for A/V udstyr, så har jeg dælme svært ved at se meningen med det, udefra/via internettet.


Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 13:13
ENig, som jeg også skrev, så ved jeg ikke hvad det reel formål skulle være..

Andet end hvis link også kunne håndtere nogle smarte wifi devices, lige som den nye hub kan.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 14:25
OK Logitech har måske lyttet en kende til den mindre shitstorm de kom i. http://www.theregister.co.uk/2017/11/09/logitech_harmony_link_replacement/
Så nu vil de erstatte alle gamle enheder med en ny gratis.


PS - officielt fra løvens mund http://blog.logitech.com/2017/11/09/update-will-replace-logitech-harmony-links/


Redigeret af claus_jac - 10-November-2017 kl. 14:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu