recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Octagon SF1028P DVB-S2/DVB-T2 recorder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Octagon SF1028P DVB-S2/DVB-T2 recorder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
A.Morup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Morup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Octagon SF1028P DVB-S2/DVB-T2 recorder
    Sendt: 13-November-2017 kl. 19:54
Jeg sælger min trofaste Octagon SF1028P recorder, da jeg ser for lidt TV. 
Ellers har jeg været super glad for den!

Den er monteret med en velfungerende 1 TB Toshiba disk og DVB-S2 samt DVB-T2 tuner, så den er fortsat fremtidssikret. Kan optage/afspille fra begge tunere samtidigt. Der medfølger original fjernbetjening.

Bemærk: Soklen til den ene tuner har en fejl, der gør at antennekablet lige skal sidde lidt i spænd, for at opnå fuldt signal, men så spiller det også uden problemer. Den ene fjeder i batteriholderen i fjernbetjeningen er lidt rusten, men ingen problemer med forbindelsen.

Afhentes Allerød eller sendes på købers regning.
Bedste bud?
Video: Samsung UE46F8005, Panasonic BD60 bluray og Octagon SF 1028P recorder
Audio: Onkyo TX-SR508 Receiver, Dali Zensor 1, Dali Zensor Vokal, Dali 9F Sub og Jamo 160 i 5.1 surround
Til top
A.Morup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Morup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 21:23
Kan det virkeligt passe, at recordere er så yt, at man ikke kan sælge en topmodel på recordere.dk?
Der må da være nogen, der er friske med et bud?
Video: Samsung UE46F8005, Panasonic BD60 bluray og Octagon SF 1028P recorder
Audio: Onkyo TX-SR508 Receiver, Dali Zensor 1, Dali Zensor Vokal, Dali 9F Sub og Jamo 160 i 5.1 surround
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu