recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: B&W + Integra System
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: B&W + Integra System

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: B&W + Integra System
    Sendt: 18-November-2017 kl. 12:52
Hej Recordere,

Jeg har besluttet mig for at sælge mit surround system, da jeg ikke får det udnyttet de næste mange år, da der er kommet tre småfolk derhjemme. :-)

Der er tale om følgende udstyr:

Integra 50.4 (HDMI boardet er blevet opgraderet) Surround Reciever. 








2x B&W DM683 Front højtalere - dem er der virkelig smæk på. De er tilsluttet via Bi-Wire, for at 
optimere effekten. 






Alt er i god stand - ikke ryger hjem, og er passet utrolig godt på!

Nypris : 40.000,-

Sælges for 8000,-

Befinder sig i Midtjylland omkring Videbæk.

Det er 5 år gammelt.


Mvh

Thomas


Redigeret af RaGa_MuFFiN - 21-November-2017 kl. 17:44
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 08:13
Op med sig - opdateret til salgstråd, da jeg har fået det vurderet.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 14:42
Avavav. Det er altså en forfærdelig masse lyd for pengene. Held og lykke med salget, det er en skarp pris
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 14:48
Tak Bromberg5. Ja det er en rigtig rigtig skarp pris - jeg håber virkelig, der er nogen der står og kan bruge det - det ville være en skam, det bare står og ikke bliver brugt. Der er ualmindelig meget lyd i det system her. :-)
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 20:49
Solgt!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu