recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG B7 tekster dr.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG B7 tekster dr.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
magger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2008
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér magger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG B7 tekster dr.dk
    Sendt: 19-November-2017 kl. 15:21
Jeg har følgende problem:

Nyt LG oledb7v. Bruger den indbyggede webbrowsertil at tilgå dr.dk/tv 
vælger jeg f.eks. Alene i vildmarken, virker det fint, men jeg får ingen tekster som jeg gør hvis jeg f.eks. ser det på en pc.

Kan jeg selv gøre noget for at få tekster på? Eller er det bare noget jeg må leve med?

På forhånd tak :)

--Morten
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 17:51
Hvis du har antenne tilsluttet kan du bruge HbbTV i stedet. Når du er på en DR kanal skal du trykke på den "røde" knap.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
magger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2008
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér magger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 07:37
Tak Steen, så fik jeg den nød knækket :)

--Morten


Redigeret af magger - 20-November-2017 kl. 07:42
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu