recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Projektorophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Projektorophæng

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Projektorophæng
    Sendt: 19-November-2017 kl. 20:37
Hej

Jeg søger et egnet projektorophæng til en Optoma GT 1080 HD short throw projektor.

Jeg har ikke så meget lofthøjde i overskud, så det skal gerne være så tæt på loftet som muligt.

Er der nogen der har noget egnet i gemmerne?
Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 22:44
Mener jeg har et beslag til at ligge i Aalborg.
Kan dog ikke huske model/mærke pt - men burde kunne finde ud af det i morgen aften.....
Til top
Peden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 23:25
Var der held med at finde ud af det?
Til top
Henr1k Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henr1k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 00:05
Hvis du har den op af væggen synes at noget til 2x16 kr er lige så flot som noget til 2000+ kr med jyske øjne, så har jeg hængt min TW3200 op med to hyldeknægte i sin tid.
Der er gevindhuller i min, så man man skal bare have lidt bolte og møtrikker. Det gør at man kan justere helt præcist.
Kan ikke huske om jeg lavede ekstra huller eller om det bare passede.
Pro tip, vend dem/den omvendt så det meste er skjult af projektor.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu