recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere anerkendt: Pioneer vs Onkyo?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere anerkendt: Pioneer vs Onkyo?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mere anerkendt: Pioneer vs Onkyo?
    Sendt: 20-November-2017 kl. 17:00
Jeg har lagt mærke til, at Pioneer næsten er forsvundet fra AV Connections sortiment
Jeg fik dette svar: Vi har valgt ikke at satse på Pioneer mere da Onkyo og Pioneer stort set er det samme og Onkyo er bedre anerkendt
Men... er det ikke lige omvendt?
Hvad mener du?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 17:16
Onkyo har jo overtaget Pioneer AV division. Så hvor meget Pioneer tror du der er i en Pioneer? Jeg har købt Marantz 7011 istedet for. Der er lige så meget power i som de dobbelt så dyre Pioneer

Pioneer har kun Caraudio og navigation tilbage. Sørgeligt endeligt med et mærke man har fulgt hele livet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu