recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan Slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan Slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan Slettes
    Sendt: 20-November-2017 kl. 20:25
Grundet flytning skal der ryddes op i kælderen, og nu nåede jeg til flyttekasserne med film.

Jeg har 3 flyttekasser med dvd film, blandet film og serier, diverse boxsets etc. Jeg magter simpelthen ikke at skrive en liste over dem, hvis det ikke er noget der er en reel interesse for længere. 

Vil tro der er en 7-800 skiver, og kender jeg mig selv ret er de i pæn stand alderen taget i betragtning. 

Hvad kan sådan en omgang være værd ? Er det sådan en 3-4 kroner stykket ? 
Vises der reel interesse skal jeg nok grave lidt i kasserne og tage lidt billeder.

De befinder sig i øvrigt i Hjørring - Nordjylland, og de sendes sjovt nok ikke :) 


Redigeret af nAlen - 08-Januar-2018 kl. 21:42
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 20:26
Tiden er vist rendt fra det medie :) 

Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2018 kl. 21:42
De er væk - Tråden kan slettes.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu