recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV til gaming, flow TV og netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV til gaming, flow TV og netflix

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV til gaming, flow TV og netflix
    Sendt: 22-November-2017 kl. 11:43
Hej.

Jeg søger efter et 65 "

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge.

Jeg var umiddelbart lidt lun på LG OLED B7.

Men er nu blevet meget i tvivl efter jeg læser om burn in og andre problemer med at game mode er alt for mørkt. Er også i tvivl om OLED er godt i en lys stue ?

TV vil blive brugt nok ca 50 % til Xbox spil og 50 % til diverse flow TV samt Netflix osv.

Stuen det skal placeres i er meget lys. og jeg vil rigtigt gerne kunne bruge det om dagen også.

Tænker måske om jeg er bedre tjent med at vælge en samsung model med lavt input lag og om jeg i virkeligheden ikke snildt an klare mig med en af de lidt billigere modeller.

Jeg kan godt ligge de omkring 20 K ish et LG OLED eller bedre samsung model koster. Men er det i virkelighed lidt overkill med mit behov ?

Jeg har nu et godt gammelt Panasoniz Plasma fra 2008. Det fungerer stadig fint og har et ret godt billede. Men vil gerne have et større og med mulighed for 4K til X Box spil osv.

Hvad siger i ?
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 13:43
Jamen du skal da afgjort tage udgangspunkt i et OLED . Den er væsenligt mindre sårbar mht burn in end plasma , og den har et noget større lys output ,og med mindre reflektioner . Så det vil være en dramatisk opgradering i dagtimerne . Samtidigt outperformer den alle LCD i HDR - specielt Samsungs 2017, som vist alle er kantbelyst . Mht gaming - som jeg ikke ved noget om - så har jeg indtryk af , at mange gamere er mere end tilfredse med deres OLED valg .

Redigeret af Lennon - 22-November-2017 kl. 13:44
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu