recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mit HK surround skal skiftes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit HK surround skal skiftes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
David84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mit HK surround skal skiftes
    Sendt: 24-November-2017 kl. 20:51
Hej

Jeg har haft et Harman Kardon surround anlæg i ca. 6 år. Hks350 mener jeg det hedder For ca. En måned siden konstaterede jeg at den yngste havde skubbet to dvd'er ind, hvor det naturligvis er gået i stykker. Jeg burde være sur, men lillemor siger bare at vi køber noget nyt. Det er fint med mig.

Spørgsmålet er bare hvad jeg egentlig skal købe? For jeg har stadig nogle fine højtalere og en subwoofer, som er trukket igennem væggen. Skal jeg købe en receiver og så evt. en dvd (børnene ser stadig skiver engang imellem)

Ønsker at bruge det til at se film og streame mit musik via. Min chromecast.

Har bl.a set på Pioneer receiver VSX-832 til små 2000 kr ifm black friday?

På forhånd tak
Til top
David84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 20:51
Det skal lige siges at det gamle anlæg ikke kan laves,
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 21:21
Er det harman kardon højtalere du har også?
Deres bds enhed er ret fiks. Ikke noget vidunder, men kan det den skal (til små højtalere kun dog).
Til top
David84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 21:27
Ja, det er det.

Havde godt set på bds'en men synes kun, at jeg kan købe den som sæt?

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 21:43
Kig brugt. Den er ikke nyprisen værd hvis du spørger mig. Har haft 2 forskellige af dem:).
Til top
David84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 21:46
Brugt er udelukket. Har haft alt for mange dårlige erfaringer med brugtelektronik.

Det er også black friday, der må da være noget derude :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu