recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NFL Game Pass
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NFL Game Pass

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NFL Game Pass
    Sendt: 25-November-2017 kl. 20:02
Jeg er fan af NFL og har adgang til det via TV3. Men skal jeg se en mere Dr. Oetker Pizza Burger reklame bliver jeg sindsyg.

Jeg overvejer derfor NFL Game Pass.

Jeg vil derfor høre om nogen har erfaringer med NFL Game Pass. Mere specifikt indhold, billed kvalitet og stabilitet på hhv. Apple TV og Android TV?

Der ud over prisen. Jeg kan se prisen på deres hjemmeside, men siden vi er halvvejs igennem sæsonen, kan det sagtens være en reduceret pris. 
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 13:05
.


Redigeret af Benu - 26-November-2017 kl. 13:07
Den Ben
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 13:05
Android TV - Ingen app , Chromecast virker godt, god kvalitet. Apple TV - ?

Haft Gamepass siden start på sæsonen - fik 20% retur pga en weekend med ustabilitet. Kan anbefales
Til top
1975horsens Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2017
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1975horsens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 13:33
Ser det hver uge via Kodi på min Shield kan varmt anbefales fik også 20% retur for en weekend med lidt knas
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 19:13
ATV4K har NFL app'en og fin kvalitet. Er dog selv for nærig til at betale og optager istedet alle NFL kampe via Kodi/TVHeandend og kan springe reklamer over efterfølgende.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg overvejer derfor NFL Game Pass.
Det kan jeg godt forstå, adgang til alle kampe er så fedt. Men husk at det er et andet produkt. Jeg vil ikke bytte med TV3


Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg vil derfor høre om nogen har erfaringer med NFL Game Pass. Mere specifikt indhold, billed kvalitet og stabilitet på hhv. Apple TV og Android TV?

Der ud over prisen. Jeg kan se prisen på deres hjemmeside, men siden vi er halvvejs igennem sæsonen, kan det sagtens være en reduceret pris. 
Indhold afhænger af hvad for en pakke du køber (hvad har du set på?). Jeg har givet 830kr for essential og det er en superpris, det vil sige at det er det for mig men måske ikke for dig. Jeg kan se et 35/40 minutters sammedrag af alle kampene og vælge at se en kamp i fuld længde hver uge. Jeg er tilfreds med billede kvaliteten, dog ikke når man kan se hele banen og skal følge bolden ved punt og kick off.

Der er ingen ATV3 app så jeg bruger Ipad til ATV3 til TV.


Redigeret af FLarsen - 26-November-2017 kl. 21:50
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2017 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg overvejer derfor NFL Game Pass.
Det kan jeg godt forstå, adgang til alle kampe er så fedt. Men husk at det er et andet produkt. Jeg vil ikke bytte med TV3


Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg vil derfor høre om nogen har erfaringer med NFL Game Pass. Mere specifikt indhold, billed kvalitet og stabilitet på hhv. Apple TV og Android TV?

Der ud over prisen. Jeg kan se prisen på deres hjemmeside, men siden vi er halvvejs igennem sæsonen, kan det sagtens være en reduceret pris. 
Indhold afhænger af hvad for en pakke du køber (hvad har du set på?). Jeg har givet 830kr for essential og det er en superpris, det vil sige at det er det for mig men måske ikke for dig. Jeg kan se et 35/40 minutters sammedrag af alle kampene og vælge at se en kamp i fuld længde hver uge. Jeg er tilfreds med billede kvaliteten, dog ikke når man kan se hele banen og skal følge bolden ved punt og kick off.

Der er ingen ATV3 app så jeg bruger Ipad til ATV3 til TV.

Når man vælger Essential, kan man så selv vælge kamp? Jeg havde læst det som, at den blev valgt for en.

Desuden, har du adgang til alle sammendrag? Jeg havde læst det som 1 kamp.

Hvad er grunden til du ikke kan undvære TV3?

Har lige en op følgende spørgsmål. Er der kommentator på kampene?

Mange tak for alle svarene.


Redigeret af Silentbob - 27-November-2017 kl. 11:20
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2017 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Når man vælger Essential, kan man så selv vælge kamp? Jeg havde læst det som, at den blev valgt for en.
Jeg har ikke set andet end sammendrag i år, men tror at NFL vælger en og man selv kan vælge en derudover.

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Desuden, har du adgang til alle sammendrag? Jeg havde læst det som 1 kamp.
Ja ALLE kampe

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Hvad er grunden til du ikke kan undvære TV3?
Har ikke haft TV3 i en del år. Jeg vil ikke undværre GamePass

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Har lige en op følgende spørgsmål. Er der kommentator på kampene?
JA. Men der bliver jo klippet meget for at få en kamp ned på 35/40 minutter, så kommentatoren får man ikke altid lige så meget ud af.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2017 kl. 09:53
Jeg siger tak for svarene.

Tror jeg skal prøve en Essential abonnement.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2017 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Når man vælger Essential, kan man så selv vælge kamp? Jeg havde læst det som, at den blev valgt for en.
Jeg har ikke set andet end sammendrag i år, men tror at NFL vælger en og man selv kan vælge en derudover.

Det var så desværre ikke rigtigt. Man kan kun se den kamp som der er Game of the week.Cry
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2017 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Når man vælger Essential, kan man så selv vælge kamp? Jeg havde læst det som, at den blev valgt for en.
Jeg har ikke set andet end sammendrag i år, men tror at NFL vælger en og man selv kan vælge en derudover.

Det var så desværre ikke rigtigt. Man kan kun se den kamp som der er Game of the week.Cry

Øv, så er det nok ikke Essential jeg skal have fat i.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu