recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar til Panasonic 42ST60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar til Panasonic 42ST60

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar til Panasonic 42ST60
    Sendt: 26-November-2017 kl. 21:08
Mine forældre har et plasma Panasonic 42ST60 og siger at lyden er temmelig ringe.
TV: https://www.panasonic.com/dk/consumer/udgaede-produkter/viera-tv/plasma/tx-p42st60y.specs.html

Jeg ved ikke noget om en soundbar - men det kunne vel være en mulighed.

Det skal ikke være noget fancy eller "high end" soundbar.

Hvor billigt kan man få en fornuftig soundbar og hvilket mærke og model er værd at se efter?

Tilslutter man bare med et optisk kabel til TV? eller?
Soundbar skal gerne selv tænde og slukke når det samme gøres for tv.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 22:02


Oprindeligt skrevet af Warren Warren skrev:

Soundbar skal gerne selv tænde og slukke når det samme gøres for tv.


Det skal være en der har HDMI. F.eks fra Panasonic. http://www.panasonic.com/dk/consumer/home-entertainment/hifi-audio/soundbar/sc-htb488egk.html
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu