recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PANASONIC DMR-UBC90EGK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PANASONIC DMR-UBC90EGK

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 17:49
Linket er da en udmærket illustration af, hvad Kampus har at byde ind med.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Linket er da en udmærket illustration af, hvad Kampus har at byde ind med.

Præcis! Og da forummet ikke tillader et søge link, har jeg skrevet hvordan du selv søger på CI+. Så længe du ikke har gjort det, bliver du ikke klogere
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 19:27
Hvor ved du fra, hvad jeg har søgt på???
Du har stadig ikke svaret på, om du selv har afprøvet den kombination, som trådstarter faktisk spørger efter. I stedet kom du bare med et ubrugeligt link, som Jørgen T måtte fortælle dig ikke virkede, for du havde jo ikke opdaget det selv!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 19:58
Nej jeg har ikke prøvet det selv
Og linket virkede da jeg prøvede det af
Og iøvrigt ville du være blevet klogere på CI+ hvis du havde søgt
Men man kan ikke trække en hest til truget hvis ikke den vil
Ha en god aften
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 21:32
Nej du har nemlig ikke prøvet det selv, og derfor er dine betragtninger ikke meget værd.
Og i øvrigt er det slet ikke mig, der har brug for at vide noget om CI/CI+ og Boxer, men det har du sikkert ikke bemærket.
Det er trådstarter der spørger, ikke mig!
Og det, der spørges om, er: Kan 2 forskellige moduler CI+ og CI anvendes samtidig i en DMR-UBC90? Altså samtidig!
Du kan hjælpe trådstarter ved at fortælle, hvor svaret kan findes. Jeg har ikke svaret, og skal heller ikke bruge det.
Jeg kan uden videre meddele, at det fungerer med 2 ens moduler: 2 stk. CI+.
Hvis jeg udtaler mig om andet, kan det let blive gætteri baseret på, hvad jeg selv eller andre tror, og det kan man ikke rigtig bruge til noget.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu