recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Hubsan X4 Star Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Hubsan X4 Star Pro

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Hubsan X4 Star Pro
    Sendt: 09-December-2017 kl. 09:03
Min kone har vundet en Hubsan X4 star pro (H507A) inkl et ekstra batteri, på en konference. Det er ikke noget for hende derfor vil hun gerne have at jeg sælger den.

Der følger selvsagt ikke nogen kvittering med, da det en præmie, men hun har et billede fra pris overrækkelsen, hvis folk er bange for at den stjålet eller noget. Både drone og batteri er uåbnet.

Billede af drone pakke og batteri.

Befinder sig i Århus (Skejby)

Pris 800 kr.


Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 21:59
Op
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 10:39
op
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 926
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 08:55
Solgt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu