recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV 4K - Kan ikke logge ind
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV 4K - Kan ikke logge ind

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV 4K - Kan ikke logge ind
    Sendt: 09-December-2017 kl. 17:12
Hej,

Har købt en ATV 4K (min første Apple enhed).

Jeg har oprettet en Apple-ID konto, men jeg kan ikke logge på Apple Store med ATV 4K boksen.

Hvis jeg prøver, får jeg besked om at jeg ikke har nogen iTunes Store Account og at jeg skal oprette en Apple-ID... Confused

Jeg kan uden problemer logge ind på min Apple-ID konto fra min PC og den viser også at jeg er logget ind med min ATV 4K, men det er helt umuligt at logge ind fra ATV boksen.




Nogen gode ideer?


Redigeret af Deschain - 09-December-2017 kl. 17:13
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2017 kl. 17:41
Hvis du ikke har andre Apple enheder, så få Apple support til at ringe til dig og hjælpe.
Du svarer på nogle spørgsmål på Apple.com, så ringer de tilbage.

Apple-id skal aktiveres før det kan bruges, og det hjælper de gerne med.
https://support.apple.com/da-dk/apple-id


Redigeret af Brixen - 09-December-2017 kl. 17:43
Venlig hilsen
KB
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2017 kl. 18:00
Tak.

Ringede til dem og det viser sig at jeg er nødt til at installere iTunes på min PC og loge ind på det, før min Apple-ID virker 100%... Confused

Ham jeg snakkede med sagde at det var det suverænt største problem de havde med kunder som købte en ATV uden at have andre Apple enheder. Det var måske så en ide at gøre bedre opmærksom på det...

Anyway, det virker nu Smile


Redigeret af Deschain - 09-December-2017 kl. 18:01
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2017 kl. 19:37
Godt det virker nu.
Jeg hjalp en for nogle uger siden, og der kunne vi ikke installere iTunes på hendes pc, så det var også besværligt. Vi havde Apple i telefonen i godt en halv time, men så var alt også i orden til sidst.
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu